PSDC Forums » Chit Chat

Pride and Prejudice hoofdstuk 2

(2 posts)
  • Started 3 months ago by willbstong
  • Latest reply from chean

1. willbstong
    Member

"Mr Bennet was een van de vroegste van degenen die wachten op de heer
    Bingley. Hij was altijd de bedoeling geweest hem te bezoeken, hoewel in de laatste" uggs
    "
    altijd verzekerd zijn vrouw dat hij niet moest gaan, en tot aan de
    's Avonds na het bezoek was betaald had ze geen kennis van. Het
    Vervolgens werd bekendgemaakt op de volgende manier:-Observing zijn
    tweede dochter die werkzaam zijn in het knippen van een hoed, hij plotseling" ugg australia
    "
    sprak haar met:
    ""Ik hoop dat meneer Bingley zal het willen, Lizzy.""
    ""We zijn niet in een manier om te weten wat de heer Bingley houdt"", zei
    haar moeder wrevelig, ""omdat we niet te bezoeken.""
    ""Maar je vergeet, mama,"" saidElizabeth, ""dat wij elkaar ontmoeten
    hem op de vergaderingen, en dat mevrouw lang beloofde de invoering van
    hem. """ ugg online
    "
    'Ik geloof niet dat mevrouw Lang zal iets dergelijks te doen. Ze heeft twee
    nichtjes van haar eigen. Ze is een egoïstische, hypocriete vrouw, en ik
    hebben geen mening over haar. ""
    ""Niet meer ik heb,"" zei de heer Bennet, ""en ik ben blij vast te stellen dat
    je niet afhankelijk van haar dienst te zijn. """ ugg nederland
    "
    Mrs Bennet verwaardigd om geen antwoord te geven, maar niet in staat om
    bevatten zelf, begon uitbrander een van haar dochters.
    ""Wees niet te houden zo hoesten, Kitty, voor Heaven's sake! Heb een beetje
    medelijden op mijn zenuwen. Je scheurt ze aan stukken. ""
    ""Kitty heeft geen zeggenschap meer in haar hoest,"" zei haar vader, ""ze
    keer ze ziek. """ uggs.nl
    "
    ""Ik heb geen hoest voor mijn eigen vermaak,"" antwoordde Kitty fretfully.
    ""Wanneer is je volgende bal te zijn, Lizzy? '
    ""Morgen veertien dagen.""" ugg uitverkoop
    "
    ""Ja, zo is het,"" riep haar moeder, ""en mevrouw Long komt niet
    terug tot de dag voor, dus het zal onmogelijk voor haar om
    invoering van hem, want ze zullen niet weten hem zelf. ""
    ""Dan, mijn beste, misschien heb je het voordeel van je vriend, en
    introduceren Mr Bingley met haar. """ ugg sale
    "
    ""Onmogelijk, de heer Bennet, onmogelijk, als ik niet ken
    met hem zelf, hoe kun je zo pesten ""?
    ""Ik eer uw omzichtigheid. Een twee weken kennismaking is
    zeker heel weinig. Men kan niet weten wat een mens werkelijk is door
    het einde van een twee weken. Maar als we het niet wagen van iemand anders
    wil, en na alle, mevrouw Long en haar dochters moeten staan ​​van hun
    kans, en daarom, als ze denken dat het een daad van vriendelijkheid, indien
    u weigert het kantoor, ik zal het nemen op mezelf. ""
    De meisjes keken op hun vader. Mrs Bennet zei slechts,
    ""Onzin, onzin!""" ugg laarzen
    "
    ""Wat kan de betekenis van die nadrukkelijke uitroep zijn?"" Riep
    hij. ""Vindt u dat de vormen van introductie, en de stress
    dat wordt gelegd op hen, als onzin? Ik kan het niet helemaal met u eens
    ER. Wat zegt u, Mary? Want je bent een jonge dame van
    diepe reflectie, ik weet het, en las veel boeken en te maken
    extracten. """
    "
    Mary wilde iets zinnigs zeggen, maar wist niet hoe.
    ""Terwijl Mary is het aanpassen van haar ideeën,"" vervolgde hij, ""laten we terugkeren
    aan de heer Bingley. """
    "
    ""Ik ben ziek van de heer Bingley,"" riep zijn vrouw.
    ""Het spijt me om dat te horen, maar waarom heb je niet vertellen me dat
    voor? Als ik had geweten dat vanochtend zou ik zeker
    geen beroep op hem. Het is heel ongelukkig, maar als ik daadwerkelijk
    betaalde het bezoek, we kunnen nu niet ontsnappen aan de kennis "".
    De verbazing van de dames was precies wat hij wenste, dat van de
    Mrs Bennet misschien wel beter is dan de rest, hoewel, toen de eerste
    tumult van vreugde voorbij was, begon ze te verklaren dat hij was wat ze
    had verwacht dat de hele tijd."
    "
    ""Hoe goed het was in u, mijn lieve Mr Bennet! Maar ik wist dat ik
    moeten
    overtuigen je eindelijk. Ik was er zeker van je hield je meisjes te goed om te
    verwaarlozing die een kennis. Nou, hoe blij ik ben! en het is
    zo'n goede grap, ook dat je moet zijn gegaan vanmorgen
    en zei nooit een woord over het tot nu toe. """
    "
    ""Nu, Kitty, je mag zoveel als u kiest hoest,"" zei de heer
    Bennet, en, terwijl hij sprak, verliet hij de kamer, vermoeid met de
    verrukkingen van zijn vrouw.
    Wat een uitstekende vader die je hebt, meisjes! ""Zei ze, toen de
    deur werd gesloten. ""Ik weet niet hoe je ooit zal hem maken
    wijzigt voor zijn vriendelijkheid, of mij, of, wat dat betreft. Op onze
    tijd van het leven het is niet zo prettig, kan ik u zeggen, om het maken van nieuwe"
    "
    kennissen elke dag, maar om uwentwil, zouden we doen
    alles. Lydia, mijn liefde, al bent u de jongste, durf ik
    zeggen dat Mr Bingley zal dansen met jou bij de volgende bal. ""
    ""O,"" saidLydiastoutly, ""ik ben niet bang, want hoewel ik de
    jongste, ik ben de grootste. """
    "
    De rest van de avond werd doorgebracht in gissing hoe snel hij
    zou terugkeren Mr Bennet's te bezoeken, en vast te stellen wanneer zij
    moet hem vragen om te eten."
    "
    Dit is de oorspronkelijke auteurs, welkom op herdruk. Herdruk, vermeld dan de bron."
    "
    Referenties:" Pride and Prejudice Chapter 1

Posted 3 months ago #
  2. chean
    Member

louis vuitton outlets jingruiccq <p class="f_center">
    </p><p>Report from our correspondent (reporter Xue Song, Li Zhen, Zhou Yu is peaceful) yesterday, one of 10 big luxury websites of domestic breathe out haing net is exposed to the sun " back pay louis vuitton outlets stores faction, 90% employee already resigned " , this company explanation already changed CEO and transition. The expert points out, future may appear large quantities of websites close down or the corner of transition. </p><p><b>Inside travel: Numerous goods antecedents is frame-up</b></p><p>The louis vuitton outlets store online reporter sees on small gain many users mirror a net to buy the experience of false luxury, they in some large network buys the watch that buys on platform or perfume, suspicion is fake, go to brand louis vuitton outlets online shop examining goods, shop manages far from. </p><p>Before this, should become net and high friend net are expressed by shuttle of false day of be involved in in incident. The reporter enquired consumable of a few high end sells a website, customer service personnel rejects to authentic louis vuitton outlets leak the pertinent information that whether signs agreement and supplier with high-end consumable brand. Fan Kecheng tastes a personage to whisper, actually, the alleged luxury that electric business platform louis vuitton 2012 sells, most antecedents is unidentified, may be fake partly among them, also be commodities from abnormal channel likely, do not eliminate individual louis vuitton outlet businessman to put the high-end consumable with a few imperfect belts to the net to sell. </p><p><b>Electric business platform faces tort risk</b></p><p>He says, luxury of a lot of international, especially European brand, themselves is very careful to network sale, more impossible accredit louis vuitton wallets gives tripartite network platform. </p><p>He says, these commodity are to take the advantage of abroad to depreciate when clear goods, buy on sb's behalf from abroad come in, the net buys platform to did not obtain accredit proof and customs declaration. </p><p>The risk cans be imagined, one louis vuitton speedy of, brand of foreign a gleam of is impossible to give electric business of home authorization, also mean without accredit without brand access, have at any time by the hazard that brand business is sued or industrial and commercial bureau investigates. Secondly, once custom discovers buy louis vuitton outlets on sb's behalf of luxury, besides should fill meet custom duty, the likelihood is punished even. </p><p>Additional, department of Commerce claims to adopt measure to let a Chinese consume luxury in home for many times, price difference will be progressively and narrow, rely on to buy on sb's behalf the vivosphere of electric business platform of mode will be smaller and gucci outlets smaller. </p><p><b>Consumer more and more produce trustful crisis</b></p><p>Consumer net buys luxury to also can have very big risk, did not guarantee for instance, cannot return money even. </p><p>Dimension advantageous position is very difficult also, because home does not have special appraisal orgnaization, and the main way of true bogus of product of consumer test and verify obtains brand shop appraisal namely, but brand shop is not authoritative orgnaization, face the product of all sorts of version, appear very easily also miscarriage of justice. If consumer oppugns the true bogus of the product, the website offers valid tripartite proof very hard, crisis of easy generation accredit. </p><p><p>Additional, some city uncovers not long ago case of false proof of the sale on one hauling, the voucher that the suspect falsifies is each extravagant brands and shop of cosmetic card overseas buy a certificate, this specification is very much abroad buy on sb's behalf and fluky. </p><p><b>Link: </b></p><p><b>Luxury net of China is bought appear " cruel grow " posture</b></p><p>Luxury net of China is bought appear piece " cruel grow " posture. Recently 3 years two, website of business affairs of domestic luxury electron go up in succession line. </p><p>According to statistic, chinese luxury net was bought first quarter 2011 clinch a deal dimensions is 2.9 billion yuan, the 2nd quarter amounts to 3.45 billion yuan. Anticipate annual trades the forehead will break through 16 billion yuan. </p><p>The expert inside course of study thinks, in maturity of luxury cable business not high still position falls, at present a large number of wind cast enter, make business affairs of domestic luxury electron already bubble concealed shows. </p>(Article origin: Ocean net - Guangzhou journal writer: World of week of shake of Xue Song plum coulds there be)

Posted 3 months ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.